allora, what's up ?

It has been a while since jag skrev här lite =P.. Redan torsdag idag?, veckan har bara rullat på så snabbt.. Well nööthing special har hänt... Veckan börja med natte matte, sen på tisdan gick jag å Sarre till Wuc Syo:n. He told us good things , such as sarre n moi have a chance at gettin in to höögskoolan =D.. Och later that daay hade jag kurs intro.. Gaaaaaaah vad beskiven jag vart... Den nya dels kursen e astråååkiiig so far =/ ... fetma blablablaa ,,, diabetes blablablaaah, träning blalalah,, Yeaah U get it !! Uuusssh matdelen kommer lite senare =(. Igår hade jag ingen skola.. Men idag hade jag en dööds tråkiig lektion ( eller nu kanske det heter *förläsning*).
Under min rast sprang jag iväg till Fiiiishy & co =P for like 5 minutes... I gave her a under cover thing , haha! Btw lycka till med tentan and your work ( hmms woorks?) =D


Men imorgon mina vänner kommer bli en spännande dag insha'Allah =).. Har ingen skola, men har some other stuff to do =).. Skriver om det imorgon... I hope things turn out good,, or else I wont blog about it hahah =P

Aja have a nice day babes..  Nu är faktisk våren här mer eller mindre =D yeeey

Byebye <3

image21


Kommentarer
Nema säger:

Våren är "här" =p. Det är så skönt och andra sidan watch out.... men men vad är det för grej du ska göra? hmm mer nyfiken vill veta =D.....

2008-04-04 | 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback