ankröst

Igår var jag på en jobb intervju at fishy's place .. Hmmms det hela va så looliigt =P...

Jag skrev till ett par ställen and this place contacted me so faast,,, Aja va inte bered på det hela, plus det va på eftermiddan..

Okii,, palla med detaljer.. Såå jag kom försent först å främst.. Och jag va förkyld, prata som en freaakiin anka =P

Kvinna ba : Hej jag trodde du inte skulle komma.
Jag: *hehe* ursäkta men jag vart lite sen

haha,, snacka om bra first impression... Anywayz vi snacka om,, eller aah det va mest hon som snacka! Om företaget å blablalaah... Om hur de jobbar.. Om vilka tider etc.

Sen jag ba: Ja, okej.. Men jag vill helst jobba i sommaren..

LOOL hur dum får jag bli lool..jag va snuriig i huvudet av förkyldning... Oftaaa men ställer krav när jag vill helst jobba på sin jobbintervju...


Och på slutet .

hon ba : får jag ta kort på dej?
jag ba: hmms , aah oki dåå!

Hahah loool.. Made a fool out of myself. Jag va inte så förbered either


Va i apotekt nyss å köpte en host medicin I need that now! Anywayz har en hem-tenta å bita i snart.. Ska jobba med en tjej i klassen på måndag.. Feels weird never done grupparbete å så since gymnasiet... Never liked it either.. föredrar att jobba sjääääääääälv =D

aja byebye <3

image28

Kommentarer
Anonym säger:

ohhh stackars gumman. Men wow hoppas du får jobbet då, då har jag extra roligt på jobbet lol =p. Men men, den andra intervjun, heheh "jag vill helst jobba på sommaren" you go girl !! Man visar de vad man själv vill !! MEn men, krya på dig gumman, vi hörs later.

2008-04-24 | 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback