ayoo goes pyskooooo

jaaa efter en lååång "skol"-dag, så är jag heelt craaazy.. hehe på tal om crazy.. vet ni att jag ringe HEM till min lärare igår kväll haha, nu måste hon tro att jag e stalker människa.. LOOL men det va välidgt bra att jag gjorde det she said, det va important stuff!!

anywayz börja 9,00 idag på Uni,, det va förläsning om kost ect fram till lunch.. Under lunchen fick jag sällskap av fishy's syrra & co =).. Seeeen off to class, som nu va i en datasal, vi fick lära oss ett program där vi registerar allt vi ätit... Oooh my goosh .. jag har en uppgift på att skriva ner ALLT JAG STOPPAR I MUNNEN, I 2 DAGAR... orkaaaaaaaaaah liksom,, men men have to do it!

Sen vare of till Wuc,, jag GICK dit,, mkt mkt braa träning.. Medans jag vänta på sarre fick jag sällskap av somaliska piff & puff. haha dom där brudarna e roliga dom!

Finally sarre kom, åå hon hade some good news to tell.. Hon har nämnligen KLARAT AV SITT TEORIPROV TILL KÖRKORTET ... GRATTTIIIS BAAABE <3 =D

After the maths var det dax att draa heem.. medans vi vänta på bussen kom this creepy old guuy som ville ha cigg från sarre ... Haha hon e gubb-magnet that girl



Aja fattar inte äns vrf jag bloggar .. eeee fett trötttt .. kom hem nyss =/

Heejdååå... börjar tidigt imorron igen ='(

image24

Kommentarer
sarina säger:

haha den där gubban va ju creapy =P. du glömde nämna att han trodde vi bara kunde engelska;) haha.

2008-04-14 | 21:38:16
Bloggadress: http://sarina.blogg.se
Fioona säger:

Ja, vi får se. Är väl ändå inget drömjobb att sitta och sälja bredband hela dagarna :P haha!
Det kanske är bra om jag får gå, för då tar jag mig i kragen och skaffar mig ett nytt jobb! :)

2008-04-15 | 09:40:11
Bloggadress: http://fioona.blogg.se
Nema säger:

hehe "gubb-magnet", poor girl =p.....Oh visst var det goda nyheter =D .... hehe nej inte hopper du på att bli psyko =p...ehhe bay the way, har du sökt, 15 april idag. Last day

2008-04-15 | 10:34:13
Ena säger:

hehe, desamma :) vi syns i uni!

2008-04-15 | 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback