gimme gimme mooore

I helgen e sluut my friends =(.. Kan tala om att jag faktiskt hade en treevlig helg

Aja let me talk about vad jag gjorde i fredags =p haha ja skulle ju blogga om det..


Anywayz Ayoooooooo var på sin första Jobb-Intervju at this place ------------->



det gick bra,, the dude var trevliiig... Men sen he said *aaah det börjar i höst* ... Lool jag tänkte för meej själv * duudeee =/, vadå hööst? haha i need a job for the summer typ*  .. Men men det va skoj.. en motivation! och nu vet jag hur det går till... Ska sätta igång åå börja skriva till olika ställen väälldiigt snaart =P



Har tenta på onsdag .. wiish moooi .. luck =)   <3

Käkar jordgubbar yummiii .,, å en geisha choklad ligger inte långt bort från mej tar den sen =P haha .. Btw har ändrat bloggen lite .. va tycks? Lite mer våååriigt/sommriiigt?? =D

Kommentarer
Nema säger:

heheh Oj, eller hur vad irrterande. Jag såg också att de sökte folk, men vad får man göra =/ undervisa invandrare lr?? =p Men Men sök till de som söker redan nu, även om det är för sent, ring de och säg att du är intreserad o blabalba. =D .. Lycka till med tentan! LÄS i tid =p

2008-04-06 | 22:47:43
Ena säger:

Fin bloggdesign du har. Passar bra nu till våren och sommaren :)

2008-04-10 | 15:50:09
Bloggadress: http://irc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback