hot

yes people, värmen har kommit =D . Nu kan slänga den där vinter jackan och sätta på er era vår kläder hihi. Höll på att dö idag när jag va på stan.. Btw det va ovanligt mkt folk på stan för att va en söndag.. Slottsparken va heelt packaad =/ haha och alla sola och had på solglasögon , såg lite roligt ut =P

Anywayz i'm starting to look at the bright side of life *lol*. Allt rullar bra gangska fint, especially in school ! På tal om skol. hmmms undrar om jag orkar dra till natt matte imorron?? hehe well får se, om sarre ska dit =P .. Och i Uni har jag inte sett FIISHYYYYYYY <3 sen 10000000 år sen.. what the heeck miss u din fiisk... vart har du tagit vägen?? Jaa girlfriend om du läser detta,, JAG SAKNAR DEJ =P...


Tiden rullar på så fort.. gooosh can't belive att jag sluta gymnasiet får ett år sedan =/ ... I hope the future holds good stuff for mooi =)


                                 image26

Sweet memories

Kommentarer
Nema säger:

ohhh eller hur, det var hur skönt som helst...Saknar dig med, längesen vi sågs ju =( .. Vad bra att det går fint i skolan (Very proud of you) ... själv har man stött på big issue, sånt som kan avgöra ..jaa men anyways syns soon i hope =) ...Hälsa sarre , när du ska GÅ till mattelektionen, missa ej =p

2008-04-21 | 10:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback