25 aug

idag lämna jag in lappen om money for the crib till f-kassan.. fick nämligen kontraktet på skrivet å hemskickat idag från *hyresvärden* ;) .. så jag promenera dit-och tillbaks idag

snart 18,00 ska jag tvätta kläder ... the last part nu hehe ;D resten ströck jag igår ... now everythings is done känns det som.. ska ba köpa en comptur soon =P


ooh btw kolla vilken snygg i-pod ... pimp my ipod  .. jag äger ingen äns haha .. har min gamla mp3 fortfarande som fungerar ganska så bra *lol*




allora byebye ♥

Kommentarer
Anonym säger:

hehe bloggstraikar =p, well har haft mkt för mig på dagarna nowdays...i'm cinderella ju =p hoho =D ...4 dagar kvar öhöh, times goes by just like that =/

2008-08-25 | 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback