ärenden !

jaaaaaaa idag hade vi många äreden att göra.. mest mee and sarre .. haha ranas ärende var att hämta sin lilla syster .. anywayz vi vandra runt stan all freakin afternoon =p even thought we did stuff ... it feelt like as if we did nothing hahahh..

vi träffa på oxåå många goood old Rbk people haha ... först en som gick med manne ... sen Ena i forex medan sarrre växla sina dollar till swediish crowns haha =p -- Btw grattis Ena du fyller år imorgon.. U looked good i din gula forex *uniform* =D hehe. Sen såg vi Cj .. å sen vid csn såg vi somaliska Piff&Puff haha =P ... en av dom is gettin married sometime soon ... congraaats to U (puff ?) hehe =D

Det va värsta kön i csn .. jag å sarre missa vår nummertur oxååå .. men men vi hoppa in allafall hahaha... oh yeah jag lämna in en lapp om folkbokföring oxåå under tiden ...the officies are soo close

time went by åå vi alla gick våra skilda vägar... sen åkte jag vidare till rusta för att kolla small suitcase ... on my way home fick jag sällskap av fiiishy .. on the phone dåå haha =D ... sällskap av fishy's voice


just nu sitter jag äter geisha choklad å softar ... 2niight är jag bänkad framför Tv:n to watch my favorite show project runways =) treevliigt treeevliigt .


allora ciaaoo for now.

Kommentarer
Nema säger:

hehe känndes som att dagen ej tog slut =P hihi...medans ni hade eran äranden där hade jag mitt här =S =P ...hehe Ja lots of thigs happens now days...guess we are getting older =p hoho

2008-08-20 | 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback