.

shoohoooo hörni .. ee såå tröttt =/


went shoe shopping today in m-berg .. that made be tierd haha


aja ska äta nuuuuuuuuuu ... pasta iyo jab moos aa isku cunaya =P hahah byebye

and oh yeah återaktivera min facebook . hahaha jag kan inte bestämma mej.. har inte så mkt å gö på internet ... såg sms från fishy nyss att froggy is back in sweden .. haha soo I guess att, alla vi tre (moi ? nema&sarina) ska till henne på måndag?? tell me giirls .. har inte snacka med nån av er ... hahahah detta är mitt sätt att kommunicera med er =P


okii såå nuuu kan jag säga byebyeee =P

Kommentarer
Nema säger:

hahaha iyo Jab moos hahahah lol ayaan, u make it funny, even when it's about food haha

2008-08-16 | 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback