häällu

äter fortfarande godis från igår.. my poor theet .. i cant resist that sweet chocolate espescially.. allora que cosa faccio giorni?? wallahi ingen aning =P softa åå städa.. åå kanske kanske dra till mej till skriv borde ta å läsa lite ,, om jag orkar that is... har slutat titta på så mkt Tv these days .. haha hmms weird .. förutom när jag vet a certain program ska komma på .. Ååh superskinny vs supersize is ooooooooover ='( haha daaaaaaaaamn..
Hösten börjar närma sej med stora steg =/ gaaaaaaah .. skola å ramadan .. det kmr bli tufft ..



at last ... klistrar jag in en gossip girl video ... with my favorit character Vanessa ;D hon ger serien lite mer *djup* hehe annars är den ganska (väldigt haha) ytlig .Btw bara för att jag lägger upp den här videon,, betyder det inte att jag e värsta gossip girl nörden .. haha kolla på det ett tag när det gick på femman .. they sure know how to dress good .. både killar å tjejerna .. damn them rikemans ungar =P





Vanessa - Gossip Girl

enjoooy hähä =D

Kommentarer
Nema säger:

usch sluta äta på godis....Jag har lärt mig käka på junk food, så fort jag käkar på vanligt mat, kurrar min mage som fan...hehe typ när the simpsons fick veggi food av lisa (om du sätt den där avsnittet) =p .... satt o titta på en dokmentär om mat o så...hjärnan är det organ som drabbas mest =S hehe our brain is dead by now hahah...om 5 dagar u know what to do....get bussy now =p

2008-08-09 | 18:06:09
sarina säger:

nee du ÄLSKAR gossip girl! i know you do, dont deny it ;)

2008-08-10 | 00:59:39
Ayoo säger:

hahah shut up sarre =P ...älskar ? är väl lite å ta i hahah .... aja nu är du på väg till sverige iallafall hahaha

2008-08-10 | 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback