loong day

min dag började med regn on my way to vägverket (already then a bad sign) ... sooo second time not a charm .. kan jag tala om ... there is no way i'm tellin mr B ... han har tendens att vara lite *aftonbladet* av sig =P .. har bara sakt till en av mina urtos jag träffa idag =P

gick hem .. åt mat .. nudlar hehe long time agoo =P ... villa mej .. sen vare of to stan för att träffa Saaariiina miss california .. hon hade problem with this nasty weather .. who can blame her hehe?? we went to banken och hennes trafikskola ... sen satt vi McD och hon berätta allt om sin USA resa ... kvinna du gjorde mej jealous hehe .. bilderna var underhållande hehe .. and the way U spoke about the place .. can understand that u miss it ..!
Then we went the other side of town (järntoget hahah) åå vidare till ali baba =P
Det va treevliigt indeed .. next time då äre alla VI TRE =D wiiee
sen stack hon till en vän ... they were goina smoke water-pipe haha oki vattenpipa dåå ahaha engelska 2.

väl hemma igen villa .. haha stack till stan med mom direkt efter en stund ... såå jag har vart en luffare idag känns det som =P
still got so much to doooo =/

alloooora ciao for now daaarliiings

Kommentarer
Sarina säger:

aww it was nice seeing you today =D

2008-08-14 | 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback