made it through the storm

sheeeeeeeet ... var ni med om stormen igår ????????? jag trodde fönstren skulle gå sönder by the force of the winds .. tur att jag ej gick ut igår kväll ... skulle flyga med hahaha with the winds och regnet skulle ha gjort mej sjuuk =P


anywayz went down town today .. byte klockbatteri , köpa snygga scrafar på indiska ... åå gick jag tilll willys with mom .. åå gissar vem som sitter i kassan?? haha jooo nicole .. hon såg lite annorlunda ut .. new hair style and color.. well vi had a quick little chat,, hon sa lite om england ... had one idea at hon plugga juridik ... i was like wooow =D trodde hon plugga som thing same rana .. men nej nej ... sen sa vi om alla som pluggar här i örebro och de från vår gamla klass som ska börja plugga här i stan .. två mer från our old class från rbk ska tydligen börja där hehe treevliigt =D

imorgon (insha'Allah) ska jag , maybe.. om det inte e värsta vädret ... dra till m-berg å checka datorer .. i need a laptop.. haha what the h*ck små ungar springer omkring me dom .. sen jag som e 20 har aldrig ägt nån haha *loseer*
Mobil & Data thats what i need to buy =)

at home right now .. vwe are gonna eat pizza wiiieee long time agooo.. yummii =D

Kommentarer
NEma säger:

hahaha AYOO made it though the storm...thank GOD =D hehe. vinden är tornado för dig, so va på vakt =p hihi...much Love to my skinny buddy =p

2008-08-06 | 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback