project runwAY

kan det ha blivit bättre .. två avsnitt av project runway efter varan haha .... f*****n jag mår piss i magen efter ha käket så mycket sour-cream oninon chips blääääähhh...

va stan å handla idag .. i was board wait for the bus so I called fiishy .. haha its always pleasant to talk to her haha =P.. Ohh yeaah goosh vaa fun att sarre kmr börja plugga i Uni här i stan åå inte i that freakin place called falun haha

Var på gården en stund efter stan oxåå spent a moment med mina kurder haha long time agoo.. they told me some gossip and so on.... åå sen palla jag inte va med dom haha ... var trött så jag stack hoome =)


eeeeh gonna leave this place och röra mej hem till mej ( en trappa upp haha)..

allooooraaa ciiiaoo . fooor now dååraah

*ja, jag vet jag skriver som en fjortis, men liksom I dont care* hihhihi ♥

Kommentarer
Nema säger:

heheh project runway =P, såg att det var dubbla avsnitter =p ... Men jag titta på SO you think u can dance much better then Hidis show =p hehe

2008-08-07 | 22:12:51
sarina säger:

your a bussy little bee hihi

2008-08-08 | 04:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback