soft dag =)

fick en hel del gjort faktiskt ;D .. shopped & went to the bank ... and I met Mr B himself efter 5 månader haha .. I drove around town medan han prata en maasssa..
Visste ni att jag å min drivings teacher fyller samma dag 12:e juli hahah ... jag fylllde 20 å han 51 =P hahah lite difference där hahah =P
eaten pizza ,, and I'm eatin' ice cream .. how delicious.
ska soon of to willys maybe .. and shoppe food..


sååå vad har mina urtos hittad på för något idag dåå????



allora ciaoo <3

Kommentarer
Ena säger:

Wow, vad snygg bloggdesign! I really like it! :)



Åååh Mr B och Ayoo, ni skulle kanske passa bra ihop, trots åldersskillnaden. Om det inte är så att han redan är gift. Haha, neee skämtar bara. Ha det bra!

2008-08-12 | 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback