sunday shopping

vad gör man på en tråkig molnig och regnig söndag? joo man går till stan .. jag skulle checka runt å se vad som åå köpa... i had some money over.. det va länge sen jag handla kläder känns det som... varje gång jag vill köpa något nytt säger jag till mej själv *näää jag har ju redan det, bara onödigt* haha
anywayz bought a new pair of jeans, dark denim.. and a new white bag =) ..


förövrigt händer det inte mycket i mitt lilla liv .. känns som om jag bara sitter å väntar på något.. väntar att mitt liv ska börja.. med andra ord that fun stuff will happen... i'm board out of my brains =/

på vardagarna jag har fastnat för *forever* serien våra bästa =P .. vill bara veta om dom klara sej ur den där ön.. annars suger serien to be honest.. vackras där I have to say är halv svenska och halv iranska (persiska?)Nadia Björlin, hon som spelar Chole.. nu är hon jani *dööd* i serien haha lol,, but alive dåå.. alla i den där serien always *returns from dead* lool..
Hon var utsedd till Sverigest sexigaste kvinna 2002 ... I honestly had no idea hon var half swedish å half persian och att hon var från sverige,,  hahah läst det e i nån annan tjejs blogg .. well well liten väärld =P





allooora enough about celeberties .. ska iväg å handla kakor, chips å läsk... måste ju gåå upp i vikt, and i need some junk food to speed up the process.


byebye =)

Kommentarer
Nema säger:

what är hon halv svensk :o Jag som vet allt om våran bästa år =p hahha damn



Ja, söndags shopping, det gjorde vi med =D. hehe det var skönt lite med regn =D

2008-08-03 | 17:22:53
sarina säger:

omg?!?! i didnt know she was half persian half swedish! haha thats crazy! good job researching ;)

2008-08-03 | 23:43:53
Bloggadress: http://sarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback