today

har tvättat kläder =P har inte satt min fot i oxiii tvättstugorna for a long while haha .. det bra å få det gjoort ...
idag fick jag papers about my new crib in the north... havent still singed it .. i dont think i can haha..

imorgon har jag å sarre planerat att ta oss till csn ... hopefully froggy&fishy will show up too =D ... vi fyra måste hålla ihop juuu =P haha


anywayz have to make the best of of my 10 last days in this city.....

vill ta mej till willys men dt e kallt å lite regn .. hmms får vänta lite =P


Kommentarer
Nema säger:

vågar inte signa på =/ ..men kan du skriva under när ni tittat på lägenheten o så ? Jag ska pusha dig nu for everythiing =) ... jag har vaknat till nu =p nu har jag smile =D ...nja du o sarre får fixa era äranden...me n mommy har some of our own =P

2008-08-19 | 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback