because i'm board

har trixat & fixat lite med bloggen.. it still looks like crapp .. anywayz jag har jag icke gjort mkt .. ätit å nu sitter jag framför datan .. ska snart in å städa mitt rum ... och förhoppningsvis =P insha'Allah ska jag sätta med å bara plugga plugga plugga =P.. ska snart in på oru.se min kära hemsida *lool* .. ska planera min utbildning.. fylla i vilka kurs som match dom här i Öre Uni och de jag läst i norrland... *studievägledaren* gav med ba papperna och sa att jag skulle fylla .. I guess att jag får VÄDLEDA MIG SJÄLV .. heeeeeeeeelt enkeelt .... not lookin forward att träffa henne den 7:e


Igår busringde jag fiiishy =P hahahah .... jag ba *muhahaha* ååå sen laa på ;) she's the one with phone-money .. såå hon ringde back ...  a little up shaken =P haha *lool*.. It was nice talking to U fiiishy piiishy <3


Just nu det ju dom här mellan-dags reaorna ... what the heecka dra med upp till stan ... dom rear ändå ba ut ugly stuff =P.. and buy the way I brooke .. ska få lite money of momma =) ... Har mååååånga ärenden på måndag down town .. ska in å se vad de har å erbjuda dåå. Hopefully i'll find a some sweatshirts =)


Have a nice friday ;D ciaociao 

and oh yeaah .. jag var inne på facebook nyss .. och gissa vem jag hittar =P SAAAARINA MOHEBAAALIII .. giirl I knew i had to have one =P .... Btw hur har du det i USA hunnie???


sååå nu är det *Ciaociaoo*


Kommentarer
Nema säger:

HAHAA din skojare =p. Va, sarre har FB hahah 'ayo find u sarre, hid n seak is over now missy <3 muahaha. BTW snygg design av bloggen.;)

2008-12-26 | 20:36:17
sarina säger:

hahah i got one because one of my friends in skovde has one, and its the only way i could keep in touch with him =P. anyways im having fun here, miss you girls!

2008-12-28 | 01:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback