one and ½ day left

och jag har ännu inte städat lägenheten .. har sooftat lately too much .... my favorties frieends are siick .. hoppas jag får se dem imorgon .. ska säga hejdå tomorrow och få tillbaks en tenta (oooh loord,, vill jag få tillbaks den, vaa har jag fått ??)

i have taken some photos of the city .. eller slutade efter ett tag ... såg efterblivien ut ute på stan med min digitalkamera haha .. wannabe fotograf =P

på torsdag insha'Allah börjar min resa hemåt =) hopefully it will go well <3

sarre have fun i usa .. och nema vi ses under veckan


muuuch loove / ciaociao

Kommentarer
sarina säger:

I will have fun i usa! =D det är bara att kolla min blogg =D

2008-12-16 | 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback