alla <3-dag ?

image9



As U all know så äre Alla hjärtans dag idag för er som har missat det *loool* .. För mej var det som en dag precis som alla andra,, trodde jag lite ibörjan =P ... Fick sms av fishy & baffy som påminnde mej imorse att det just var
alla hjärtans dag.. naaw alltid roligt med sms ;D.. Sen på morgen på väg min lektion i Uni på morgonen mötes jag av en *klasskamrat* (hmms om man nu säger så i högskolan haha) anywayz vi snacka lite on our way om vädret å and ofcourse alla hjärtansdag
-*Vad ska du göra idag?*
-*Nää, inget speciellt, du då?*
-*Jag ska till Sthlm å fira, har du pojkvän?*
-*Nä, har du?*
-*Jaa, jag ska till honom å fira där*

Väl inne i klassrummet satt alla å tjata om alla hjärtans dag.. som tur är kom läraren och det va slut på deras chit-chat.. mohahah ;D

På lunchen gick jag to thaaa P-house för att käka min lucnh där, vilket jag e glad I did that eftersom jag sååg FIIIISHYYY =D yeeey .. Så jag fick sällskap av Nemo & Co... haha looliiga människor hon går i samma klass som .. Men men såå rooliigt att se deej baabe, it had been *long time no see* eller hur?
Efter vi hade käkat klart... Så gick vi ner där dom dela ut rosor =D och man fick smaka choklad.. okii det va lite snålt med choklad =P...
Anywayz fick med mej två rosor ... sen stack jag iväg till Universitets gymet där vi hade lektion i rörelser =)

Känns som jag har mer å skriva... but jag orkar inte... Imorgon så är det ingen skola för min del *skönt skönt*

God kväll <3  image10


Kommentarer
Nema säger:

det är väl klart :) ... det var jag som hade skrivit den ingen såndär "kedjobrev" som man skickar runt hehhe. fick tilbaks från några som trodde att det var kedjobrev, men det var inte samma textmeddelande som jag skicka till dig o sarre. eheh men men, det var as kul o träffas igen

love you (L)

2008-02-16 | 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback