down she goes

skolan har varit relativt soft denna vecka.. har slutat strax innan tolv varje dag nu, ska det imorgon oxå!

Igår sent på förrmiddagen bestämde jag att köpta lite choklad å chips.. it was such a long ago I hade some junk-food or snacks.. Aja så jag gick trots mörket och regnet. Tog en *genväg* uhmms . anywayz makin the story short... jag ramla i en lerpöl =/ *haha, så tragiskt*. gick in till willys å handla i leriga  kläder.. I know ppl where lookin at but I didnt care =P
gick å tvätta direkt efter. hela igår kväll spendera jag min tid i tvättstugan =P


 

hur många rutor gör dej glad? hahahah ... för mej krävs det 100000000 rutor =p  / Heejdåå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback