förkyld

bloody hell! Jag är förkyld =( ...don't like it... Min näsa rinner som en freakin kran och jag är helt snurrig i huvudet! Det är somewhat bättre nu kan jag tala om =).. Har druckit massa varmt te så jag har bränt sönder min mun, hahah! är inte van att dricka varma drycker! Don't like them.. only drick it when I've got the cold..

Iallafall jag har en tuff vår att se framemot.. Som en massa plugg, jag inte äns behöver! but I have to do it anywayz. For my own sake =P

Mitt tidigare inlägg skrev jag att *allt suger*, I had a rough day.. and I went a little Emo here in my blog. hihihi allt e bra nu .. Eller bättre should I say!

Idag har laga lite mat åt mej själv,, haha yes it is ture *lool*.. det är ett mirakel haha! Annars brukar jag gå omkring hungrig för att jag orkar fixa mat till mej.. Gick in i köket och testa my kockin' skillz.. Well njaa.. nu vare ju inte så att jag fixa värsta måltiden.. hahah =P
Pastaaaaaaaaaa <3.. I just love pasta.. Det är så lätt och man kan äta allt till det.. Koka lite pasta och gjorde en lätt sås till den.. och Oulaaa .. dinner is done  ;D




Ciaociao, got things to dooo =)

Kommentarer
Nema säger:

ohh poor girl, bara så du vet att jag kommer att unvika dig tills du blir frisk :p No time for getting cold =S. hehe ayaan laga mat :p...jammi, ofta detblev som bilden

2008-02-02 | 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback