glidare

Sol skiner finfint på dagarna these days om du är hemma å kollar ut.. Men om du går ut.. UUhh såå kallt det är =/ .. Mitt ansikte mötes av stor käftsmäll av kalla vindar när jag var påväg till HagaC. Gick ditt för köpa some stuff... Utöver min lilla färd dit så har jag inte gjort så mkt mer idag =P.. Softat å kollat på tv.. orkar inte så mkt mer... Det känns som om någon/något har sugit all enegri ur min kropp... I need to get help !


Mitt rum är stökigt.. kläder på golvet och skräp från uppätna chokladkakor..Hehe mitt rum är en avspegling av mig själv A BIG MESS =P ,, Fixar rummet på söndag.. jag är ändå aldrig i mitt rum så mkt... Går bara dit för att sova =P or when I really want to be left alone! 
Jag har massa muskler jag ska kunna till den 25:e å jag har pluggat noll. Hahah går till skolan å bara gilder omkring.. och kursen är faktiskt relativt enkel =D.. 

Btw har jag berättat jag läser en bok? Yees belive it or not... Hahah den e bra oxåå =D .. Det finns inget bättre än komma in i en riktigt bra bok..  Det handlar om en kvinna i sina 30's och massa knaaz i hennes liv..
Imorgon ska jag (Insha'Allah) till M-berg =) ska kolla allt möjligt.

Anywayz ni måste kolla dom här bilder på kvinnor som springer i hög-klackade skor =| .. Jag kan inte äns gå i dem. Hehe ser lite roligt ut









hehe u go girls ... jag ska börja med att lära mej GÅ i såna skor innan jag kan springa i doom =p

Kommentarer
nema säger:

heheh rolig bild...men ayoo den här kursen förväntar jag ett vg från dig kapich!! jag har åxo massa muskler som jag ska veta =S ...men men, skjut inte upp plugget, ta ett kapitel per dag så att du kan repetera längre på slutet..trust me i end up reading 8 chapters in a week =S
-> feberattack!!!

hehe, ;)

2008-02-16 | 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback