happy b-day lil sis

Idag fyller min lilla syrra 18 =P... inte så liten längre.. anywayz Happy B-day till henne då =D


Alloraaa min dag idag så har vart lite överallt ;D..Först gick jag till Uni.. delvis för kolla på jobbmässan och se om en vän var där!
Hitta aldrig my dear friend, hon har min tenta oxå.. men det är lungt ser nog henne imorgon I think.. Iallafall sen iväg på det jag ville se.. joo den där jobbmässan.. OMG säger jag bara.. vilket skäämt =P.. Det var olika företag och massa onödigt.. att jag äns gick =/.
"Sköte" hmms på två olika *jobb*... enbart to get some free stuff.. haha med andra ord ett nyckelband å ett par pennor... Ja ja at least I went som jag hade bestämt a long time ago =)


Sen vare of to mina ärenden i stan.. Gick till min bank där jag skaffa *internet bank* fick en sån här dosa oxåå.. It means att nu kan jag göra betalning på nätet =D cooolt .. lool.
Then I went to Krämaren.. handla på Clas Ohlssons (stavs det så,, yeaah whoo cares) och apotekt där. Took my bus back home to oxiii ;P

Efter ha vilat lite och fått lite mat i mej... gick jag till HagaC till bibiloteket där blandannat.!

What a day! Föresten ni vet att är fettisdagen idag? Såå har ni käkat any semlas today? =P



Det har INTE jag .. hihi .. Jag hade min egen *fettisdag* typ för två veckor sen, köpte en semla bara för det var så länge sen jag käka en.. what a dissapointment =P.. Det ända goda var mandelmassan *jammi* and a little of the bread.


Igår var jag på kvälls matte med sarre.. hahah ,, jag skratta hela tiden.. sarres fault ;D. Läraren ba *spelar någon flöjt här*  .. Lool jag peka på sarre .. haha =P so uttråkad.
Men det var lärorikt.. en massa info kom tillbaks.. Ska verkligen skärpa mej inför nästa gång..
Btw Sarre är  på en *road trip* med buss i Stockholm idag... Hope your havin' fun in sthlm, urto =P



Slut skrivet för idag.. Imorron har jag seminarium på bålen & muskler & styrketräning,, ska nog gå bra.. Nästa vecka (om jag minns rätt)  så ska vi Styrketräna i gym:et i Unii .. kuul? Jag får väl hoppas det!
baybay ;D

Kommentarer
nilo säger:

oohh semlaaa
hahahhaha jag beordra precis min kära fästman att fixa fram det till mig FORT =P så nu ska han åka och köpa haha mmmmmmm. // jaa glasögon på nilo hehe vem hade trott det :D hittade två par fina som jag köpte, lägger upp bild sen när jag fått dem nästa vecka :) kraaaam

2008-02-06 | 19:46:29
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback