plans

          


Har precis skrivit in alla tentor, seminarier å andra saker som väntar mej fram tills påsk , så efter vecka 13 är min kalender typ tom..  After that I will see my new schedule and new plans =).

Jag vet att jag inte har så mkt mer att gör förutom mina studier, har blandannat inget jobb or some hobby or whatever men ändå känner mej stressed out =/.. haha helt sjuk.. for no reason liksom.. feels like a lot of things have to be done before summer!! Måste bita ihop och göra det bästa av tiden ;D insha'Allah ofcourse

byebye baaabes

Kommentarer
sarina säger:

Även om man inte har så mycket att göra, så hittar stressen och ångesten alltid än. jag
känner så nästan jämt =/

2008-02-20 | 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback