in focus

Hade en trevlig morgon/förmiddag... Hade inget på Uni idag eftersom det va sista dagen på kursen igår.. Anywayz idag så börja jag min dag med att diska haha... lite morgon disk skadar väl ingen =P ..Vi har ju ingen diskmaskin heller .. hahah fast det gör inget .. Vi e tre pers hemma såå eeeh who needs it .!

Then i did some exercise =) hehe njaa well just a little... Sen stack jag ut ,, did some grocery shopping.. my goosh jag skulle ba handla liite,, väl inne i affärn , kom man på flera saker att köpa...  Mina axlar värker =/ .. I need to work up some muscles ;) .. Bor typ 5-7 minuter från affären och jag kunde inte bära två kassar ordentliigt..  Men men förändring ska skeeee .. jag ska bli muskelknutte vänta bara ;D

Anywayz undrar om jag ska ta sväng förbi stan imorgon, eller? Varje dag på väg hem (och till) från Uni när jag sitter på bussen.. Ser värsta REA-skyltarna in very store på drottningsgatan.. Men jag orkar aldrig ta mej in =P .. Dom rea:ar aldrig ut det jag vill ha anywayz soo i dont bother. Föresten så behöver jag inget ... I can buy food for that money hahaha =D , and gain weight ;D which I really need to do now !!!!







Längtar tills på måndag... få lära känna nya människor och plugga nya & roliga saker hihih =D ... Eller vem vet.. tänk om det kanske kommer att vaa fett tråååkiigt och dååliigt =/ .. Oooh lets hope nooot ;) .. Kommer träffa my old dear friend Miss.Fishy på måndag oxåå en stund ... Sen äre förläsning efter lunchen I think... Jag fattar inte riktigt det nya schemat ... dom skriver inte vissa tider & föreläsare, that suckz !


Jag vet att det är bara januri,, men jag känner lite vår-känslor redan nu .. Är det bara jag eller?? I don't know .. men it sure is a good feeling  ;D .. Kanske för att jag ser framemot våren/sommaren. Hoppas på att det blir mindre kyla och framförallt INGEN SNÖÖ .. uuursh .. enouuugh of that !
Well enjoy your weekend =)


Kommentarer
sarina säger:

joo det är fan vår snart, jag ser redan knopp i träden och hör vårfåglar!

2008-01-19 | 13:09:54
Nema säger:

jepp ny kurs tomorrow =D. Eller hur, visst känns det som att våren är här =D. Fan vad skönt!!!! Längtar bara tills jag kan börja klä mig med mina nya vår kläder =D hhehehe ;)

2008-01-20 | 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback