kortslutning

Heejsan sveejsaan på dejsan ;)

Hade ingen skola idag men det betyder inte att jag inte "hade plugg"... Var i stadsbiblioteket med min pluggarkompisar taaw =)...  Vi gick igenom lite grann på de första 100000000 kapiteln bara =/ .. det är sjuk mkt... Nää nästa gång ska vi gå till djupet med allt, fast kmr vi då i skolan, efter vår lektion på tisdagen..

eeeh vem bryr seej .. NUU ÄR DET HEEEEELG,, wihooo party paarty *noooooot* ..
Ska däremot soofta lite, jaag är direekt ingen maaskin,, halllååå daaah =P

Såg Oprah idag.. haha som fiishy såg på igåår... Har inte sett oprah på jätte läänge,,, och idag när väl jag får titta på det var det nåågot jätte trååkiigt .. om folk som ej kunde sköta om sin ekonomi =/ booriiing

Nästa vecka såååå insha'Allah är det vääldiigt mkt som väntar meeej =/ ... I have no idea... skriver om det next week! Blandannat den där tentan jag tjatar om på torsdag..
Btw niii vet väl att Betty börjar på Tv nästa vecka? Wiieee my liife jooy is baack =P hahahha


Jaahaa i'm running out of things to say =).. Tror nog inte jag kmr blogg något under helgen.. *lool*.. Tyvärr så jag ju inte det mest händelserika liivet heller =P ..

I'll be writting here next week .... byebye ♥


                                      Praise Myspace Icons


It's never too late ..

Kommentarer
sarina säger:

lycka till nästa vecka =)

2008-01-13 | 07:16:16
Nema säger:

jaa baby fort. kämpa =) ... Jo Oprah, kul att titta på ibland när tid finns såklart :), den där avsnittet var igen kul, såg den med =D hee.....

2008-01-13 | 16:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback