New start

Ny blogg blogg nu =) .. sooo freeessh liksom....!

Har ni sätt vad det snöar? Oj ooooooooj jag blev choockad när jag vakna imorse =|
Senare på förmiddagen gick jag ut för att handla.. hehe vilken upplevelse..`=) Snööö upp till armhålornaaa,, HAHAHA näää jag skojar bara.. Men det va väldiigt mycket snöö... Gick på ett ställe det ej var plogat =/ .. Men det var en work-out för mej... Kom hem heelt kallsvettig och utmattad, efter ha handlat typ bara mjölk & chips *LOOL*

Jag tycker att det är fiiint & häärligt med liite snö *for a little while*.. men det är inte kul.. speciellt ute i trafiiken =/.. Well jag ska inte klaga har ju inte äns körtkortet (ännu)..

Hihii kolla den här bilden .. wooow snacka om mycket snööööööööö 


Imorgon är det skoldags för poor little me ='(.. Har ingen lust att springa ut & försöka hinna till bussen (bussarna ?) vill hellre soova och titta på TV. Lång dag dessutom... bara PAAANNGG welcom back to school.. dagen slutar 17,00 .. snacka om en vääldiigt lång i skolan .. Well imorgon har jag bestämt att ta med mej mat.. jag och min kära vän/kurskamrat säger alltid och så glömmer vi... sen köper vi alltid.. Men men imorgon ska jag nog komma ihåg, minnsan ;) ! Har en stoor tenta om om ca 10 dagar, ooooh my .. hoppas den går bra.

Gillar verkligen inte den här skolstressen ............



Have to continue after all


Kommentarer
Nema säger:

My little precious :p , jag vet, jobbigt med all stress igen! Men utan lovet hade vi inte orkat compleatly :p hhehhe n btw, do u still like snow :p ..my God woman...man kan inte ens gå, o snart slasket Usch =P =>

2008-01-08 | 10:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback