over

wiihoo . school is oveeeer =) låång heelg baaaby <3 hehe.. tentan is done !

Skrev det jag kunde och gick därifrån =P .. Hahaha sen gick jag och min kära kurskamrat till biblan.. hahah vi fick sällskap utav en treevliig *guide/fadder-wannabe* som gärna ville berätta om sin utbildning & etc... människan ville inte äns gå .. HAHAHAH åååh vad vi skratta ... tårarna bara rann efter allt skratt =P hihihi
Skööön avslutning på dageen & kursen ;D
Såg nya elever för vår-terminen.. haha som gick med sina faddrar runt Uni *lool* såg gulliigt ut =P

Nu är det vila daaaaaaaax för me =) .. Ska softa och koppla av.. planera mitt *liv* hehe inför våren/sommarn.. got some things to do.. or should I say maaaany things to do !! yess Insha'Allah =)

Köpte en glass-choklad-tåra igår från Lidl.. trodde den skulle va good ... men nääää =/ , It looked delicious on the picture ... Eeh den kanske smakar bättre idaag =P.. Ska aldrig köpta good saker från Lidl från och med nuu .. Willys it is ;D





    

Kommentarer
Nema säger:

ohh
vad skönt att tentan is over =D ...önskar jag kunde känne the same...men hoppas du kommer in på ÖUNI, =D , men, vi hörs tonight =D

2008-01-17 | 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback