sjuk

eller jag var det ..!  Nu mår jag somewhat better :)


Uuussh viilket helvete det är att vara sjuuk =/ .. jag är sällan sjuk .. men när jag väl blir sjuk.. såå blir jag riktigt SJUUK !!

fick värsta attacken igår på förmiddagen ..... ville spy men kunde ej, kunde inte andas ordentliigt... vart iskall och börja skakaaaaaaaaa =/ ... uuuuuuuh horribleee I tell ya


Nu mår jag iallafall alhamdulilah =) ,,,, Maaan värdesätter verkliigen hur bra det e åå bara vara friiisk U knooow ... I'm sooo thankfull

image4

Kommentarer
Nema säger:

Lilla Ayoo,, blir inte sjuk, din lilla kropp kan inte fighta mot de där bakterierna :p ... fyfan vad jobbigt, skaking n all that, i hate it too :S ....Inshallah u'll be just fine again =D ....don't eat krap :p

2008-01-13 | 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback