Treeevliigt

Vi hade jätte treevliigt idaag på våran mini klassåterträff =D wiee såå skoojj..

Jag kommer lägga ut bildernaaa later (om jag får dem skickade till mej, eller om jag äns vill lägga ut  =P)

Anywayz vi gick och kääka på den där resutrangen i järntorget, Rosali ..! Vi blev prooop mätta =P .. Sen stack vi till Wayne's Coffee, haha alla gick för utom tvåå som skulle ivääg =)

Och så fortsatte vi ha a good time i caféet =P... End of story ! hahaha

Ååååh önska man alltid kunde ha kuul .. Men nej nej ... måste plugga ikväll .. och då menar jag MÅSTEE ! har ej gjoort deet !!

Allooora ,,, skriver roliga bloggar some other tiime =D ♥

Not in the mood of writning,,... U know !


image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback