aldrig nöjd

hur ska jag fortsätta leva like this ... när det va kallt,I hated it och lääängtade till värmen.


now när det e varm ... jag håller på att dööö ... men lets be honest det är för varmt today *uuuhh*

anywayz gonna get my nails done by myself ofcourse hehe .. det ska filas å målas =P

its not that bad though, tog en kall kall ducsh and now I'm back on track hehe ;D but tomorrow i'm gonna fille the bath with cold water ... since I cant go out to beach and take a swim haha =P. det skulle va så freaakin sköönt att ta ett dopp i ett kristall klart hav/sjö ,, det är bara jag själv får va dåå hahaha ... En vacker dag ska jag köpa my own Island , som en del kändisar har ... *damn theem* .. en vaaaaaaaaaaacker dag =)





Kommentarer
Nema säger:

Eller hur, aldrig nöjd =S. Det går knappt att andas. Vad sägs som lite regn =p, det skulle sista just perfect.....haha own island =p, well me too, if u got your own island, invite me babe =P =D

2008-07-26 | 16:43:04
sarina säger:

come here and we can go to the ocean together =D

2008-07-26 | 22:14:22
Nema säger:

haha no way =p, vill inte bli slagen med en svart slev lol =p that was freaky höhö... =P

2008-07-27 | 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback