always late

jag kom försent till my work place imorse .. men det va lungt dom hade ej börjat än ... idag fick jag jobba med en vän från the hood så det va soft ... jag stack därifrån dessutom tidigare .. couz there was nothing else to do =)


på vägen hem funderade jag på att bara sova ut imorgon och *ta ledigt* hehe im so tierd of early mornings =/.. well well får väl se imorgon om jag gör det eller ej =P

imorgon måste jag iallafall ringa å prata with a certain woman ... uhmms får väl se hur det går..

iaf 2niight i gonna watch project runway hehe missa förra veckan .. i looove that show haha .. speciellt han tjock killen/gubben oki han e 44 .. för roolig .. well snacka om nörd liv jag har just nu haha =P

ciao ciao 

Never Give Up - 5 Icon

___________________________
over and over I try !

Kommentarer
Nema säger:

hoho Ayo =p. Jag vet att det är jobbigt att börja så tidigt. Men du, om du tänker ej dra dit, meddela de som tar hand om din närvaro å så =p. Du vill ej få skit o nada av alla de early mornings ;)



Ska snart ladda på mobilen, så kan vi sms:a , prata o mkt mer =p.

2008-07-16 | 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback