bad girl

jag stack från jobbet/praktikplatsen 2 timmar tidigare hahaha ... orkaah inte gåå tillabks efter "lunchrasten"..


hmms aja hur ska jag förklara mej imorgon? huvudvärk sounds like a good reason .. ärligt talata jag hade faktiskt ont i hela kroppen utav att bara va där .. since 7,00 oxåå .. need to go home to oxii and my dear soffa =)


imorgon ännu en dag in that boring place =P ... idag fick jag också cykl haha *wiee* fast jätte lite .. men idag var det med en invandrar man som jobba där .. inte hon från igår .. haha *kan du cykla* =P

ärligt talat det är bara torsdag imorgon?? hur lång är den här freakin veckan ?? hur ska jag klara av 3 veckor till =|


ciao ciao .. btw fyller 20 på lördag ... feel so old hehe .. dom borde sätta in mej på ett gruppboende =P

Kommentarer
Nema säger:

HAHA HAllå vad gör du kvinna =p...du kan väj ej sticka därifrån utan att tala om =p. Tänk på att de skickar rapport om dig, if u wanna get u're money, u better behaive =p. Du kunde ha sagt att du mår jätte dåligt, lr har enorm mensvärk or somthing woman =p

2008-07-10 | 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback