chatt

sitter å chattar med fiishy på msn =P haha lool ... det är inte ofta jag använder min msn till chatta .. iaf inte längre än 10 minuter


hehe ska snart göra utmaning av nilo =D

__________

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
  • Gå till stan, norra delen av stan till ett kontor där.
  • Handla på Lidl med mommy
  • E-maila brudarna
  • Kolla på tv =P haha
  • And eat eat *lol* .. Nää ärligt har inte så mkt att göra på mina dagar som ni har märkt =P
Vad gjorde du för 10 år sedan?
I was just a stupid kid.. Hahah =P spendera min dagar på att hitta på bus med ungarna i grannskapet.  Hade en bäst kompis, vill ej skriva hennes namn .. because vi är inte vänner sedan många år tillbaks .. Men back then var the best of friends =P, eh ajja .. who cares anywayz om 10 år sen =P

Ställen du bott på?
  • Muqdisho, Somalia. föddes där å tilbringade mina 2 första levnads år där =P 
  • Nairobi, Kenya. Vi borde där circka ett år efter kriget i hemlandet. 
  • Laxå . Bodde där också nästan ett år
  • Örebro. bor här fortfarande i mitt kära Oxhagen haha *lol* i 15 år so far =)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Give money to people who is in need
  • Buy big houses and cars ;D
  • Buy luxury things
  • Ge  till familj å nära vänner
  • Travel around the world with my private jet ;D



Utmanar.... Nema å Sarre =P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback