day 2

with the old people.. well what can I say .. so far very boring .. skulle dööööö bara för att vara hemma .. gaaaah måste va där typ 07,00.. are they crazy =P ????????
Kändes konstigt att vara uppe så tidigt å gå iväg till bussen ,, det va som om skolan hade börjat igen :s
In the future if a get a job it will be after my sleeping times haha =P no early mornings haha .. bara om lönen e sky hiight or something like that =P
men men the old people är såå trevliga åå personal jaaa dom ocksåå.. en from the hood jobbar där så det var trevligt å träffa henne..


as I earlier said its boooring ... gör inte speciellt mycket heller .. what the heeeck kan lika gärna sitta hemma å gloo .. Idag var vi allafall ute å handla ..jag fick cyckla haha
kvinnan jag jobba ihop med ba *kan du cyckla?* --- jag ba *jaaa, dt e klart* hehe ...lool... va trodde hon om mej haha . hon fråga för att det var några innan fast dom var äldre än mej .. dom kunde ej cyckla .. haha anywayz vi cykla till nån Ica åå handla åt en tant som bodde där =D dagens höjd punkt haha.


allora too teird to write .. väntar på att få kääka pizza fast kmr få vänta at least en timma till =/ är inte hunrig men vill ha mat =P / byebye


ps Nemo.. did ya like your new fish friend? hahaha jag vet inte vad *Hitta Nemo* fisken är för ras/sort .. men du fick en torsk haha . loove ya gums and happy b-day again ;D

Kommentarer
Nema säger:

haha I love it!! A new freind =D !! ölhh vad heter den där rasen egentligen hmm =/ ska checka allt för det! =p

2008-07-08 | 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback