funneeeeey =)

its waas veeeery nice att träffa tjejorna down town idag,, it was moi,fishy,anna & johanna .... jag va sen som vanligt.. haha missa bussen .. gaaaah... hade på en gamal afrikansk kjol så det va lite svårt å springa =P


anywayz väl framme i stan träffa jag my lovely lady friends hehe =D.. vi köpte goo saker i ica, sen stack vi till slottsparken å bara prata prata prata .. och skratta skratta skratta =P å åt the stuff we bought =D
sen stack johanna .. å vi andra stack till annas gamla crib när hon bodde i öre =P .. soo delightful .. sen åkte hon hem till askersund.


me and fishy däremot hade inte avsluta vår dag ... vi gick vidare till öster plan och handla meeer go saker haha =P .. kriga för glass ,, blev attackerade av nyckelpigor (eller var det bara en hela tiden??) hehee .. nyckelpigan hänge med nema ända till hennes hemmabuss =P haha *lool*.. hoppas du ej är yr längre nemoo ;D u know what I mean,, du fick mej å skratta sönder på bussen haha.

allora ska sluta skriva nu ..



nästa vecka ska jag yanii *jobba* ..whyyyyyyy?? orkar inte haha =P but I have to I guess..


go natt (eller inte,, det e för tidigt) himeln e ljus fortfarande ... ska va uppe en timma till =P ..byebye


None


Kommentarer
Nema säger:

hahah shit känns som att läsa nästan min egen blogg =p ..nej inte längre så värt yr, bara lite pga sömnbrist ;) .. hahaha what a crazy day =p =D



later ;)

2008-07-04 | 00:29:21
Nema säger:

u don't like it ? haha

2008-07-05 | 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback