genie in a bottle

went down town idag hade ärenden å göööö,, not for myself dåå =P det va lagom varmt (eller jag har bara anpassat mig efter värmen?) which was nice..
såg en kvinna kläd i dirac ,, woman you're not in africa hahah =P


anywayz känner att jag har gått upp i vikt,,, jag e rundare i ansiktet vilket gör mej söötare hehe.. åå jag känner att jag har extra vikt runt magen å benen wieee .... ska bli intressant hur mitt möte med dietisten blir den 18:e =P hehe


anything good on tv 2night? måste lägga mej tidigt ska till jobbet imorgon hahah ,, har saknat pesionärerna haha *looool* .. hope them remember me ( u know old people and their short memory)


aja byebye =)
 


 

my soooooong =D


Kommentarer
Nema säger:

usch, det här vädret ger mig huvudvärk =S =p. Jag blir så extrem utmattat varje gång jag går ut i solen =P. haha men men, nu ska jag köpa mig Sprite =D



Yay aYo, bra att du har gått upp =D, making progress =D, kom ihåg 50 kg måste du bli innan ramadan börjat =p ;)

2008-07-29 | 17:50:23
Nema säger:

o bay the way, fan det skulle kännan skönt att gå med dirac i stan hahaha,

2008-07-29 | 17:51:05
Nema säger:

HAHA jag SKa ut med dirac, covered my face =p haha. Jag skulle stå med i "somalia-media", or unifersal tfi =p hahaha what do u think heheh

2008-07-29 | 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback