HAPPY BIRTHDÄÄÄÄY TO ME, I'M 20 TODAY

Birthday Icons Myspace


yuuup today is my birthday hörni hehe =D ... jag föddes på en tisdag morgon den 12:e juli 1988 i muqdisho .. since theen I have been a gift to planet earth .. hahah *lool*

haha anywayz jag har haft det trevligt så far .... delicious cake .. hehe jag har typ bara ätit tårta å chips idag hehe .. ska äta real food later hehe.. var i stan också with mia famlia checka runt å köpte stuff ;D

tror ej jag kommer blogga anymore for today ... but tomorrow om jag orkar eller kan .. then I can show some of the things I've got ... kan tala om att det inte är mycket saker ... det är meest caaaaaaaaash money haha , för att thats what I really want hehe =P..




good bye =)

Kommentarer
Nema säger:

Lovely day =D ..ohh gott med tårta yammi dregel dregel =p..... <:o)

2008-07-12 | 15:42:47
nilo säger:

GRATTIS :D:D:D:D Hoppas du har en lovely daay! Lite äldre och lite visare ;) KRAM

2008-07-12 | 18:04:54
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback