hotness

åååh vad glaaad jag blir .. hehe värmen e tillbaka... det var jätte varmt idag . but still I needed it ..

staack till m-berg idag hehe sent på eftremiddagen ... checka mobile phones and stuff =P

ooh yeah dom som ringde mej .. det var ett jobb jag hade sökt för 100000000000 år sen .. och nu ringer dom ?? the hell med det haha =P jag vet hur jag fixar min inkomst för nu ... kanske some other time .. when I need money.. Orka sälja massa abonemang .. people vill ändååå inte ha deras stuff hahah.. well well..  rix fm e i stan idag .. any one going?? Nää not me iaf ,,, pallar inte trängas bland alcoholic teens =P föresten är det bara typiska rix fm musik artister som uppträder =P noooot for me

in väntar projekt runway then its of to bed =)


good bye <3

Kommentarer
Nema säger:

Rix fm suger =p, Rix megapol rocks =p. HAHA. M-berg ha, mobiljakt ha =P, found any? =D

2008-07-23 | 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback