in the city with nemoo

efter *jobbet* kl 15,00 å träffa jag min käääääääära nemoo =D vi träffades vid polishuset nearby where i work hehe. först köpte vi plåster to nemas fötter =P they have been brutally injured *lol* by her shoes hehe ... åå så köpte hon hudlotion som hon smörjde in sig med mitt i stan haha ..


vi var hungriga så vi stack till McD eat some chickenburges and fries.. och jag fick vääärlden gulligaste presenter av henne .. NEMO DU ÄR SÖTASTE & BÄST OF THEM ALL =D .... en tavla med text hon själv fixat with hello kitty och en jätte fiin nalle björn .. klassisker winne the pooh =D hehe

then we went around the city åå kolla runt & snacka en massa ... fishy köpte french manicure nagellack i tre set... sen gick vi till McD igeeeeeeeeen hahah .. fast denna gång för att köpa glass haha =P


på slutet softa vi i slottsparken medans vi vänta på våra bussar... Thaaaaaaaaaaanx fishy for a great day ...
Btw ska posta det du gav mej imorgon hehe ;D


byebye,, ska *vila* framför tv: å datan haha ... sen sleep time .. got be at the work place 7,00 =/













Kommentarer
Nema säger:

garanterat bästa dagen ever =D. Haha tiden gick så fort, men ändå känndes det great, every moment of it...so totally fun !!! Hihi Allt som fattades är lite bilder på oss här o där to share with =p =D.

Love you my skinny model =p

2008-07-14 | 21:50:10
nilo säger:

aww jaaa bef sa det när du messa men vi såg dig inte :( thanks babe vad söt du är :) jag som var helt död igår :) loove <33

2008-07-16 | 10:55:47
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback