oooops i did it again

helluu there =p .. goosh vad jag var yr i huvudet igår ... istället för att villa mej direkt efter *jobbet, ehhm* så satt jag mej på data å sen kolla lite tv ..


men jag fick å la mej vid 20,00 ,, I didnt sleep that much men jag bara låg där å hoppades på att mitt huve skulle lunga ner sej ..  så igår missa jag mina favorutie programs som crowned å project runway ='( .. men men det finns ju alltid repriser ;)


anywayz idag morse när jag gick dit sa dom igenting hehe .. iallafall inte hon *chefen* hehe lool .. soo that was very good ... I'm what the heeck ... jag gör ju ändå ingenting typ =P förutom att snacka med pensionärerna åå hjälpa till på morgonen med frukosten .. hehe some of the are just too sweet =)

idag fick jag hänga runt med en ung ... yngre än mej själv faktiskt hehe... det va kul å dagen fick lite fortare... åå den där extra sömnen från igår hjälpte somewhat ...

hon skulle sluta vid 14,00 .. såå jag stack idag också ... i was to board ... But heey I got away with it yesterday =P hähähähä ... Ska skärpa mej ... när jag har krafter att stanna fram till 15,00 hehe ... lite sömn åå dåligt ätande kan make U go dooooooooooown... jag ser ut som en vandrande zombie these latest days =/






Want to Be Beautiful Icon

byebye for now


Kommentarer
nilo säger:

haha skön du e som sticker tidigare:D hoppas du inte get in trouble bara <33

2008-07-10 | 18:07:28
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback