i'm broad, i'm broader than broadway =P

gaah känner nåt i halsen .. har försökt skölja ner det massa vatten ... buut noope det sitter fortfarande där .. tror det e från maten jag nyss åt .. well well det får väl gå either upp eller ner sooner or later ... jag där ju inte av det trots allt .. känns ba lite obehagligt thats all =P


jag vandra mej upp till centrum idag för att snacka med dom på Ams, om min sitaution *lol*, var tvungen att skriva upp mej oss dom (igen) , dom ska göra en handlingsplan åt mej.. såå treevliigt =)
Fick e-mail av ingen annan en vår kära Anna, who is back.. Hon undra om vi skulle träffas på torsdag eller fredag .. Well thats just good , eller hur fishy? Vi skulle ändå upp til stan å träffas =D

allora write tomorrow <3

_______________________________



 Happy 1:st July Somalia ...my home country is always in my heart one day I'll return =D


Kommentarer
Nema säger:

usch, hoppas den åker ned, like natural way lol =p...ohh första July, i forgot =p.. =D GO somalia..Men det blir ju bra, ja vi kan träffa Annna, på fredag =D???

2008-07-02 | 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback