tröst ätare

har käkat massa rubbish idag .. för att försöka glömma dagens misslyckande,,, it happen this morning . dont really wanna tell what it was haha .. aja sen vare off to work .. my old rutine with my dear old people .. hehe asual gjorde jag *små saker* och snacka med pensionärerna..

under min lunch rast ringde jag fishy medans jag sola (haha jaa med alla kläder på , häärligt i have to say jag fröös).. hon gjorde mej sällskap through the phone idag hähäh
efter lunchen fick jag hänga med annan som jobba där hehe =P.. idag stannde jag hela tiden ut *dukitg man är asså* hehe

sen när jag kom hem fick jag veta att det var några som ringde hem (oki hem till khade) som leta efter mig.. Hmms undrar vad dom ville .. de gav dom mitt mobilnummer ... ska ta reda på what its about imorgon. heheh det e sällan folk som söker =P .. jag ba *saaaaaay what* hehe. Ska bli intressant att få veta imorgon ifall de ringer upp mej ,, otherwise jag ringer upp dom ;) nobody gets away from me *psykooo*


iallafall tomorrow is a new day =), full of suprises haha .. byebye


Kommentarer
Nema säger:

i know baby, bad start =S. But Better of next time, u know what to do though to "make it success" =D hihi. Det var roligt att prata med dig, asusal =D. "Say what" haha i know =p, hmm vem kan det vara...hope its good news anyways =p

2008-07-23 | 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback