****

shoohoo =)

ska titta på lite tv ... sen ska jag dra mej mot stan ..


allora ciao ciao .. skriver later =D

hejsan

went ro Rusta idag .. promenera dit tillsammans with mon och libbe ... det är så fiint i rosta här jag märkt .. vilket snyggt bostads område .. haha jämnfört med där jag boor =P lätt snyggaste hood i hela i öree

anywayz checka studentforum och fick det trevliga betyget U .. uuhmm =/ .. så jag måste skriva den där tentan IGEN (det blir tredje gången då) den 20:e augusti.. Well U know what they say .. THIRD TIME A CHARM??? haha hoppas verkligen det nu =)

har ätit bort mina sorger med hamburgare.. och ska snart äta en chokladtårta jag själv har bakat .. hehe lool.. I hope it taste good =)
här e receptet btw :  http://www.student.se/recept/recept407.html
hade tråkigt så jag ville testa some bakiing ;D

     

och det jag har bakat ser veeerkligen inte ut sådär .. jag e ingen kock or something like that =P

byebye <3

ciao bella

Har precis avslutat en mani- och pedikyr haha av mej sjäälv dåå ;D min naglar become too long and not so good looking ... klippte och fila ... ville fräga oxåå .. men jag hatar nagellack .. det e snygg efter ett litet tag .. men jag hatar när det börjar lossna and så on .. såå eeh orkah .. synd att mina nagellack bara ligger å ruttnar =P

logga in igår kväll på studentforum .. and guess whaat =D ... dom har lagat upp betyg för hälsofrämjande som jag pluggade denna termin .. yeaaah ... So glad i didnt fail ... tyckte min uppsats av PM 2 var lite kort .. men they liked it tydligen hehe =D.. skrev om my guuurls matvanor hehe och deras liv haha lool.
Fick också brev hemskickat från Uni där dom ger alternativ till arbetsplater till nästa termin.. det va allt från skolor både grund och gymnasier till fängelser man kunde välja bland .. haha låter juu treevliigt =P
ville ba veta nu vad fiick på den där freakin andra tentan ... hopefuly nästa vecka ...
På tal om nästa vecka, undrar vad jag ska hitta på?? Träffa fiiishy down town =D ? And other stuff have to be done alsoo =)

well well writer some other time <3


june 26:th (härmmar nema haha)

Hello buddies =D

this morning I went to the hosiptal för att checka upp mitt problem i näsan ..gick till A-huset öron-näsa-och hals kliniken.. för första gången var faktiskt på plats mycket tidigare än bestämt .. haha yeey ... Eller inte så mycket *yeey* .. när jag fick träffa Doktron and his two nurses ,, vart det slut på det roliga =P
Anywayz vi snacka om det jag å doktron i haga snacka om sist .. mina *problem* and etc..


Sen pruta han äckliiiiiiiigaste bedövnings näs-sprayen i båda sidorna av näsan ... iijuuu .. that nasty stuff kom ner från näsan till munnen *bläää* ...  And then visade han ett litet verktyg.. Det va en slang typ eller aah det likna ett snörre.. Ett svart långt snörre med en lyssande kamera på slutet, så att man kunde checka upp my nose..
Sen ena sköterska höll mej och the docter pressa den där slang grejen all the way upp to my brain typ haha och den ena sköterskan stod och glodde bakom doktron..



Gaaaaaaaah det värsta jag har vart med om typ =P haha kändes som nån freak show =P haha lool och jag ba *Aaahh* .. haha.. Sen när det väl var över ...
sa han : nää det var inget i näsan ... allt ser bra ut :)
Det var bara en muskel i näsan (according to him) som var lite stor på ena sidan ... Hhhmmms??? Aja at least så var det inget stort fel på mej (alhamdulilah, Thank God) hehe och jag slipper operation ;D




Men det var inte över så lätt  =( ... the evil doctor ska skicka en remiss till en dietist som ska *hjälpa mej??* försöka gå upp i vikt... What the heeeck ??
Dom här freakin läkarna skickar vidare mej till olika ställen som om jag vore en boll .. Kan dom inte fatta att jag är FRISK ... fast jag kanske inte ser ut som det haha =P
Btw dom vägde mej också .. men jag tänker inte tala om min vikt haha =P jag trodde jag vägde 45 kg ..men oh noo jag har gått i ner i vikt apperently..



so my friends ..inga mer inlägg om this ... JAG ÄR FRISK .. WHEEEY thats all that matters inget som blocker min näsa or something .. och slemmet har upphört efter nässprayen jag fick sist av förra doktorn



Byebye ska njuta of this beautiful day =)




None


time goes by so slowly

ja det känns så iallafall..

i övermorgon .. alltså på trosdag morgon ska jag till sjukhuset ... dom ska checka inside my nose... och sedan ska dom bedöma om jag ska operera näsan or not ...
well thats what goin to happen in the nearest future för min deel ... sooo excited *noot* haha..

will be back blogging på torsdag ;)

gaa läään

va i stan idag ... inte trevlig alls det var så blåsiigt och regn now and then.. näääääär kommer värmen?? its summer, eller?
hehe man ser alltid folk man brukade umgås med i stan ... i cant go anywhere without being recognized haha *noot* =P.. såg en tjej  iaf som tog student i år, som ska ti rumänien å plugga ... btw är det rumänien Drakulas hemland (?).. mohaha .. i'm suck a low life these days ppl ... need to step it up soon =)

btw i think im sick efter att ha vart ute så mycket idaaag ... =/ my head hurts ...


kom värme koooooooom ... let the sun shine again !! det var ju tok hett i början av juni .. och nu all of a sudden är det freakin regn perioood ???

på nyheter såg jag att det var *krig* i libanon typ i froggys stad ... i really hope the fighting are veeery far from her and where she lives =) har skrivit till henne på facebook .. but no answer yet ...



och du SARINA! vrf har du sluta blogg =P trouble in paradise ?? ooooh girl i'm so jealous .. vill oxåå till califronien... anywayz kommentra så att jag vet att du lever =D miss yaah


åå Neema ( or Nejma som din polare svampen säger haha) vad har du för dej sweet fiiiishy ??


allora gotta gooo =)

^^

i'm not much of a blogger har jag upptäckt haha .. jag tar bara upp onödig plats i bloggvärlden haha lool.. men who cares .. det är inte så att jag satsar på att bli en känd bloggis heller hehe

btw jag fyller 20 år om 20 dagar ;d yeeaaaah ayoo goes tweeenty baaaby =D


going nowhere

Creating Yourself Icon

I have no idea what to with my life ... Heck , I dont even know vad jag ska göra i höst =/ .. jag gillar inte den här ovissheten, its freakin me out..

jag hoppas bara jag kan sysselsätta mej med nått ... hopining for the best helt enkelt :)


                                                                               Never too Late Icon


midsommar

so people how was midsommar för er =P ... sjäälv i didnt go out my door.. brrrhh kallt juu and some rain ... istället satt jag hemma å softa .. hehe lots of food , chips and cookies where my companions hehe ;D

vill få reda på vad fick på den där tetan jag skrev den 7:e men my teachers a bit slow I guess.. de har ej satt upp  resultat på blackboard..
för övrigt got nothing special going on at the moment.. imorgon ska jag ta å träffa my dear neighbour it has been a while now,, one of few friends i have left hahah =P

ciao ciao

None
____________________

all of the memories so close to me just fade away

ny blogg

jag har funderat på att bya blogg namn .. dont like pr3cious anymore ... jag kommer säga till när jag fixat en nya ..



men änu så länge är jag ms sweet pr3cious hehe =)  ... god morgon föresten.. är det inte härligt med allt regn mhhhmmm ;)

ska kanske ska ut i regnet å dra till haga C maybe .. ciao ciao

i wont let you fall

even thought it doesn't seem like that sometimes. du kan alltid lita på mej [v]



come and supersize me =p

var inte ute hela igår kände mej som en inlåst pyskopaaat =P anywayz idag så gick jag ca 4 km, till  centrum och sen hem igen.. gjorde some *ärenden* på stan haha å cheka lite saker and so on..

iallafall imorgon så måste jag ba se Supersize vs Superskinny kl 20,00 på 3:an




det verkar bra anywayz på reklam å jag checkat lite om vad det handlar om på nätet ... en jätte smal och en jätte fet ska byta "dieter" med varandra ... jag måste säga att jag kommer att va bänkad framför TV:n .. ska få tips om hur jag kan gå upp i vikt =P.. Det handlar aldrig om smala människor på alla dessa tv program som handlar om vikt .. alltid massa fat people som ska ner i vikt ... men men nu äntligen something I can relate to ;)



allora ciao för nu.. got nothing else so wriite here =)

tjoohooo

tjeeeeeeenaree my dear blogg buddies =P haha *lool* .. well i hela igår höll jag på att fixa min säng =) och jaaa det var inte så jätte sköönt å sova på den the first night ... haha miss my old beeeeeeeeeed =/ .. well well jag vänjer mej I guess =P ..
Min högra arm har blivit biffigare =P I have to say haha ... det är den enda armen/handen jag kan arbeta med... i vänstra delen är jag handikappad i .. kan varken skriva eller arbeta med den =/ ... Sköönt att få det gjoort ... freakin Ikea grejer kråångeeel kråångeeel *me dont like*..


imorse ringde jag basse my drive-dude haha jag sa åt honom att fixa tid för halkan.. han skulle snacka med andra elever också om ville göra med honom =) haha roolig snubbe det va så läänge sen jag körde med honom .. I have get my act together if I'm gonna get that drivings linces inom de närmasta 10000000 åren hehe *lool* ... I'm not in a hurry .. men kanske dax å sluta lata mej fööör i h*lveteeeeeeeee ... ville inte vara lat anymore !!! but i cant help it =/

Btw jag har skaffat FACEBOOK igeen .. haha lool fattar fortfarande NOLL haha .. men du har jag skaffat fler kontakter å grejer nu hähä .. Feel free åå bli vän med mej där .. sök efter *Ayoo Sweetie* ;D ville ej ge ut mitt riktiga namn juu...


E sugen på chips men jag orkar inte dra ut och köpaaa =P.. det finns annat junk food around the apartment.. chips för vänta tills imorgon =P

ciao ciao =) for now ;D


sleep like a queen

Idag har jag vart i Ikea with mommy ... U see jag ska få en nya sääng =D... den jag sover i nu har jag haft sen jag var 10 år  typ =P haha men jag kommer sakna deen .. sen va så big och määktiig haha *lool* ... Den jag har köpt idag har en helt annan style .. Ganska liten, men det är snyyggtt ;D och skööönaaste madrassen valde jag till ... aaaaaaaaah snacka om att jag kommer att sova häärliigt nu på nätterna .... så köpte vi kuddar, säng bord å massa annat orka skriva en liista =P

well thats the fun part.. nu måste den gamla sängen kastas och rummet städaas *daamnnn it* noot fuun =/
redan vecka 25 imorgon .. tiiden rular bara på =)

imorgon mina vänner är har mycket städ som väntar mej =( ... och jag noll ork ...wanna come and clean for me? =P haha kiddin




min nya säng! *not* =)


***


vilken seg dag idag .. btw jag har upptäck jag är obessed with våra bästa år =/ ... someone heelp mee ,, det är köört om man fastnar i den där serien det kommer nya spännande saker jämnt .. now I'm hooked on that show =P

annars så sysslar jag med diverse saker just nu... cant tell right now.. men men hoppas ni alla are enjoying this beautiful summar of 2008 ;D

byebye <3
_____________________________________________
Trust your dreams.
They are sweet and beautiful.
Trust your visions.
They are soulful and powerful.


froggylicious

Idag gick jag å nema hem till our dear friend rana aka froggy haha =D .. hon kom hem imorse och åker redan imorgon till libanon... that girl asså hon lever ett riktigt *treeeeeevliigt* studentliiv i england hehe.. jag å nemo became a bit jealous haha =P eller vad säger du fiiishy?

gaaaaaaaaaah va kallt det va ute idag *'brrrrrrrrrrr*.. efter jag å nemo gick skilde väger ... åkte jag till Haga C får att lämna tibaks en bok å låna en ny ... måste börja läser mer =P



allora ciaooo

glass glass i stora lass lass

hehe va mkt glass jag har ätit idag


aja ska fortsätta titta på tv nu =).. igår btw hade vi det jätte kul hoss Sarina ... good bye daarliing <3 we are gonna miss yaa

hmmmmmms jag är sämst på att blogga nowadays ... I wonder why I even keep doin this hehe

byebye baabes

tenta

imorse skrev jag min tenta (eehmm omtenta då =P)... det gick ganska bra I guess .. kändes weird att åka så tidigt till Uni på en lördags morgon.. well well .. för första gången skrev jag tenta i T-huset..å man fick se en hel del från den förra klassen hehe lol... Jag orkade inte plugga ... gick dit å skrev det jag kom ihåg från sist...

Får väl se om jag  göra den i augusti igen =P.. men jag hoppas veeeeeerkliig inte deet.. insha'Allah hoppas jag får my godkänt så jag slipper plugga haha ..


Btw vet ni vad jag har märkt .. Man måste börja skriva koder igen om man vill kommentera sååååå annoying å man kan inte ändra .. that sucks,, jag orkar inte skriva såånt hehe =P

aja hejdååå ♥ dagen har bara börjat =)

seminarie + studenten + huvudvärk

Jaaaaaaa såå kan man sammanfatta min dag idag. Först hade jag seminarie i Universitet imorse där vi diskutera PM 2 uppsatsen, pratade om folks matvanor och sen kursutvärdering... Sen träffa jag nema som var klar med sin tenta snabbare än väntat,,, egentligen skulle vi två upp å träffa sarina i stan... men men vi fick company av två av hennes *klass* kamrater, som gick otrooligt sakta hehe =P ...

anywayz vi träffa sarina i bagdad,, theen we went into the city to watch årets studenter... vi gick till vår gamla skola för att gratulera folk vi kände =)

aaah resten av dagen stod vi å kolla på studenterna i värmen... daaah fick freakin huvudvärk av alla ljuud från bilarna, plus av solen =P hehe *lool*... at last på slutet blev vi jag,fishy&mahatma ensamma hehe ... hängde me sarina å köpa blommor ååå sen of to krämaren för att checka laddare till fishy (om inte fanns hehe)... Theeeen it was byebyeeee to them


nu har jag ätit, sköööljt mej med kallt vatten åå mår ganska bättre =P lite av huvudvärken e borta =).. Imorgon på nationaldagen ska jag små plugga .. har tenta på lördag =(


Have a nice day babes =D

tröötiish

None


har semniare tenta imorgon på Uni, sen ska jag va med sarina&nema
på lördag stor skriv tenta. *suck*

well thats whats up for me in the nearest future =)

__________

soon there!