june 26:th (härmmar nema haha)

Hello buddies =D

this morning I went to the hosiptal för att checka upp mitt problem i näsan ..gick till A-huset öron-näsa-och hals kliniken.. för första gången var faktiskt på plats mycket tidigare än bestämt .. haha yeey ... Eller inte så mycket *yeey* .. när jag fick träffa Doktron and his two nurses ,, vart det slut på det roliga =P
Anywayz vi snacka om det jag å doktron i haga snacka om sist .. mina *problem* and etc..


Sen pruta han äckliiiiiiiigaste bedövnings näs-sprayen i båda sidorna av näsan ... iijuuu .. that nasty stuff kom ner från näsan till munnen *bläää* ...  And then visade han ett litet verktyg.. Det va en slang typ eller aah det likna ett snörre.. Ett svart långt snörre med en lyssande kamera på slutet, så att man kunde checka upp my nose..
Sen ena sköterska höll mej och the docter pressa den där slang grejen all the way upp to my brain typ haha och den ena sköterskan stod och glodde bakom doktron..



Gaaaaaaaah det värsta jag har vart med om typ =P haha kändes som nån freak show =P haha lool och jag ba *Aaahh* .. haha.. Sen när det väl var över ...
sa han : nää det var inget i näsan ... allt ser bra ut :)
Det var bara en muskel i näsan (according to him) som var lite stor på ena sidan ... Hhhmmms??? Aja at least så var det inget stort fel på mej (alhamdulilah, Thank God) hehe och jag slipper operation ;D




Men det var inte över så lätt  =( ... the evil doctor ska skicka en remiss till en dietist som ska *hjälpa mej??* försöka gå upp i vikt... What the heeeck ??
Dom här freakin läkarna skickar vidare mej till olika ställen som om jag vore en boll .. Kan dom inte fatta att jag är FRISK ... fast jag kanske inte ser ut som det haha =P
Btw dom vägde mej också .. men jag tänker inte tala om min vikt haha =P jag trodde jag vägde 45 kg ..men oh noo jag har gått i ner i vikt apperently..



so my friends ..inga mer inlägg om this ... JAG ÄR FRISK .. WHEEEY thats all that matters inget som blocker min näsa or something .. och slemmet har upphört efter nässprayen jag fick sist av förra doktorn



Byebye ska njuta of this beautiful day =)




None


Kommentarer
Nema säger:

usch, jag vet den där svarta grejen med fiberkamera på..usch usch, den är inte skön direkt..men vad ska de göra åt muskeln då lol?

Ohh nu blev jag super nyfiken...säg mig, hur mycket väger du?...39, 40, 41..okay 42..max 42 right =/ ...come on, give me some hint =p...afkeena kuu sheeg nagyahey! =D

2008-06-26 | 18:32:30
sarina säger:

aaw yaay no surgery! shit have you lost even MORE weight omg. do they think you have an eating disorder or something. maybe you have a nematoda! they should check out for that ;)

2008-06-27 | 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback