ciao bella

Har precis avslutat en mani- och pedikyr haha av mej sjäälv dåå ;D min naglar become too long and not so good looking ... klippte och fila ... ville fräga oxåå .. men jag hatar nagellack .. det e snygg efter ett litet tag .. men jag hatar när det börjar lossna and så on .. såå eeh orkah .. synd att mina nagellack bara ligger å ruttnar =P

logga in igår kväll på studentforum .. and guess whaat =D ... dom har lagat upp betyg för hälsofrämjande som jag pluggade denna termin .. yeaaah ... So glad i didnt fail ... tyckte min uppsats av PM 2 var lite kort .. men they liked it tydligen hehe =D.. skrev om my guuurls matvanor hehe och deras liv haha lool.
Fick också brev hemskickat från Uni där dom ger alternativ till arbetsplater till nästa termin.. det va allt från skolor både grund och gymnasier till fängelser man kunde välja bland .. haha låter juu treevliigt =P
ville ba veta nu vad fiick på den där freakin andra tentan ... hopefuly nästa vecka ...
På tal om nästa vecka, undrar vad jag ska hitta på?? Träffa fiiishy down town =D ? And other stuff have to be done alsoo =)

well well writer some other time <3


Kommentarer
Nema säger:

ohh vad kul! Tentan kommer gå fint, inshallah =D...Ja vill ayo hitta på nåt =p..Vad sägs som torsdag, fredag, lr helgen? Jag ska köpa ny laddare, lr byta den jag köpte mot en annan,så kan jag förhoppningsvis ringa dig från min gamla.. ;)

2008-06-27 | 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback