froggylicious

Idag gick jag å nema hem till our dear friend rana aka froggy haha =D .. hon kom hem imorse och åker redan imorgon till libanon... that girl asså hon lever ett riktigt *treeeeeevliigt* studentliiv i england hehe.. jag å nemo became a bit jealous haha =P eller vad säger du fiiishy?

gaaaaaaaaaah va kallt det va ute idag *'brrrrrrrrrrr*.. efter jag å nemo gick skilde väger ... åkte jag till Haga C får att lämna tibaks en bok å låna en ny ... måste börja läser mer =P



allora ciaooo

Kommentarer
Nema säger:

hehe jaa big TIME....froggy has changed totally =p..n she improved her "english-speach" to us =D... Go froggy GO!

2008-06-11 | 23:03:36
nilo säger:

thanks gurl, visst är människan störd?? =P och vad betyder stingsling anyway hahah.... det roliga är att jag vet precis vem det är så det är bara patetiskt o leka anonym så där... men men tack for standing up for me :) huugs

2008-06-12 | 08:46:38
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/
nilo säger:

åå taack DET ÄR SÅ SKÖNT att ha klarat det:)) äntligen liksom... hehe jaaa watch out ute på vägarna heere I come:D

2008-06-12 | 21:18:25
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback