hejsan

went ro Rusta idag .. promenera dit tillsammans with mon och libbe ... det är så fiint i rosta här jag märkt .. vilket snyggt bostads område .. haha jämnfört med där jag boor =P lätt snyggaste hood i hela i öree

anywayz checka studentforum och fick det trevliga betyget U .. uuhmm =/ .. så jag måste skriva den där tentan IGEN (det blir tredje gången då) den 20:e augusti.. Well U know what they say .. THIRD TIME A CHARM??? haha hoppas verkligen det nu =)

har ätit bort mina sorger med hamburgare.. och ska snart äta en chokladtårta jag själv har bakat .. hehe lool.. I hope it taste good =)
här e receptet btw :  http://www.student.se/recept/recept407.html
hade tråkigt så jag ville testa some bakiing ;D

     

och det jag har bakat ser veeerkligen inte ut sådär .. jag e ingen kock or something like that =P

byebye <3

Kommentarer
Nema säger:

haha third time is a charm, I really hope that, ska oxå göra min tenta en tredje gång =S. ;)

ohhh vad gott! Det ser jätte fint ut oxå..way'ra go ayo =p hahaha

2008-06-28 | 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback