midsommar

so people how was midsommar för er =P ... sjäälv i didnt go out my door.. brrrhh kallt juu and some rain ... istället satt jag hemma å softa .. hehe lots of food , chips and cookies where my companions hehe ;D

vill få reda på vad fick på den där tetan jag skrev den 7:e men my teachers a bit slow I guess.. de har ej satt upp  resultat på blackboard..
för övrigt got nothing special going on at the moment.. imorgon ska jag ta å träffa my dear neighbour it has been a while now,, one of few friends i have left hahah =P

ciao ciao

None
____________________

all of the memories so close to me just fade away

Kommentarer
Nema säger:

hehe ja hur fira jag min midsommar =p...Oh min Ayoo, long time no see =D..ska fixa damn mobilen sen blir det a call to u like it or not =p...jag som ladda på med komviq kompis innan laddaren dog haha bad luck i'll say =p





<3

2008-06-21 | 00:37:31
sarina säger:

jasso so you dident drink and dance around a flower pole?? hehehe

2008-06-21 | 02:18:34
nilo säger:

det gick nog bra på tentan ska du se <3

2008-06-21 | 11:14:38
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback