seminarie + studenten + huvudvärk

Jaaaaaaa såå kan man sammanfatta min dag idag. Först hade jag seminarie i Universitet imorse där vi diskutera PM 2 uppsatsen, pratade om folks matvanor och sen kursutvärdering... Sen träffa jag nema som var klar med sin tenta snabbare än väntat,,, egentligen skulle vi två upp å träffa sarina i stan... men men vi fick company av två av hennes *klass* kamrater, som gick otrooligt sakta hehe =P ...

anywayz vi träffa sarina i bagdad,, theen we went into the city to watch årets studenter... vi gick till vår gamla skola för att gratulera folk vi kände =)

aaah resten av dagen stod vi å kolla på studenterna i värmen... daaah fick freakin huvudvärk av alla ljuud från bilarna, plus av solen =P hehe *lool*... at last på slutet blev vi jag,fishy&mahatma ensamma hehe ... hängde me sarina å köpa blommor ååå sen of to krämaren för att checka laddare till fishy (om inte fanns hehe)... Theeeen it was byebyeeee to them


nu har jag ätit, sköööljt mej med kallt vatten åå mår ganska bättre =P lite av huvudvärken e borta =).. Imorgon på nationaldagen ska jag små plugga .. har tenta på lördag =(


Have a nice day babes =D

Kommentarer
Nema säger:

usch usch,,,okey hade skoj med er =).. MEn men jag fick en enorm huvudvärk jag med...du ayoo gick så fort hela tien att jag fick mer ont i bröstet :p ... fast var ej lika trög som de :p .. heh aa den där tentan gick åt skogen, i'll tell u that. Kände hopplöst att sitta där, så i left early. nu har jag också en annan tenta nästa vecka jag med =( ... men plugga du gumman. Du kommer nail this know ;)

2008-06-06 | 17:00:42
Ayoo säger:

haha min tenta idag gick dåååliigt kände det på mej hehe

2008-06-07 | 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback