sleep like a queen

Idag har jag vart i Ikea with mommy ... U see jag ska få en nya sääng =D... den jag sover i nu har jag haft sen jag var 10 år  typ =P haha men jag kommer sakna deen .. sen va så big och määktiig haha *lool* ... Den jag har köpt idag har en helt annan style .. Ganska liten, men det är snyyggtt ;D och skööönaaste madrassen valde jag till ... aaaaaaaaah snacka om att jag kommer att sova häärliigt nu på nätterna .... så köpte vi kuddar, säng bord å massa annat orka skriva en liista =P

well thats the fun part.. nu måste den gamla sängen kastas och rummet städaas *daamnnn it* noot fuun =/
redan vecka 25 imorgon .. tiiden rular bara på =)

imorgon mina vänner är har mycket städ som väntar mej =( ... och jag noll ork ...wanna come and clean for me? =P haha kiddin




min nya säng! *not* =)


Kommentarer
Nema säger:

ohh vad skönt...kommer en ta tid innan man vänjer sig vid..men är den skön så sover man gött that's for sure hihi....på tal om cleaning, kom hit o se hur lägenheten ser ut =S =p hehehe......btw no xalwo for me...morsan kommer bli irriterad över att jag har käkat upp allt =p

2008-06-15 | 22:07:57
sarina säger:

yaaay finally i a new bed! hahah you deserve it =)

2008-06-16 | 03:09:09
Bloggadress: http://sarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback